Frida Bergman

24 April

Permalink3
Haft en super härlig dag idag som började i stallet med mockning och fix, sen for jag hem i 700 och fixade i ordning mig för lunch och mys med beccis :) Vi har inte setts sen studenten och det är helt sjukt! nu har vi planerat in massor av saker så vi måste ses oftare, asbra! :) Blev en god lunch på fresta och sen en glass och solning i hamnen, så härligt! tack för idag gumman!

Sen på kvällen var det städdag på KLRF, Svinkallt men gick fort och smärtfritt ;) Efter det for jag och mamma till stallet och kollade iskrus, visade ingenting idag heller :D Oh så glad, nu har hon vart fräsch i 3 dagar! :D



Hihi en sån söt bild från studenten på beccis! :D
#1 - - bäcci:

tack själv, nu blir de ändring så nu ska vi ses lite oftare :)fuuuul bild på mig dock! <3

#2 - - Zelda:

Bäääxii ja i jag kommer hem om 44 dagra och då ska vi ses som fan!!! <3

#3 - - bäcci:

jaaa! de måste vi fan göra!!! :D <3

Till top