Frida Bergman

31 Januari

Permalink0
Ännu en dag som har tillbringats i stallet, inte mig emot. Kan inte riktigt fatta att jag har fått tillbaka den här glädjen över att bara tänka på hästen och stallet, för ett år sen var jag nära att sälja och hade inte alls någon lust till att behöva åka till stallet varje dag. Vilken himla tur att jag stod ut!

Blev iaf lite dressyr med iskra idag, gick helt okej. Dock va jag på helt fel humör så red mest runt lite mållöst och försökte hålla mig lugn ;) Sen blev det en skogstur på ronin med clara och ostronova, mycket glada hästar och ronin som hade glömt att man skulle hålla alla fyra benen på marken var nära och ge mig x antal flygturer ;) Men härlig ridtur!

Imorgon är det Fredrik Spetz träning igen, känns behövligt efter hur hon beteede sig i söndags.. Hästkräket!


Till top