Frida Bergman

Lista

Permalink0
Tre goda godisar:
1. Vanilj kola
2. Hallon och lakrits döskallar
3. stora nappar

Tre bästa serierna:

1. One tree hill

2. Awkward

3. Gossip girl

Tre bästa hästarna:

1. Bovean Ferrari

2. Iskra DS 

3. Dynamit Harry & Chacke

 

 

Tre personer jag vill träffa:

1. Saknar mamma! <3

2. Zelda

3. Och alla andra hemma i Nyköping!

 Bästa dagen i mitt liv än så länge!

Tre låtar:

1. Din soldat

2. Gangstas paradise

3. Crazy

Tre saker jag längtar efter:

1. Nästa lediga helg uppe i Nyköping!

2. Nästa tävling då ska jag rida bra!!

3. lön ;)

 

 

Tre hemligheter:

1. Jag är livrädd för ormar! vidrigaste djuret som finns.

2. Tänker inte skaffa någon ny häst efter ferran.

3. Är as mörkrädd!

Tre saker jag saknar:

1. Photoshop

2. Vännerna <3

3. en fet godispåse :D

Tre bra bloggar:

1. Kristina Warg  

2. Linn olsson

3. johanna grant

Tre förebilder:

1. Mamma i alla lägen!

2. Jenny som har orkat med mina humörproblem och hjälpte mig till 100 % med iskra! <3

3. Mormor som alltid finns när det krisar! <3

 

Till top