Frida Bergman

Söndagens resultat & film

Permalink0
 
 
Sista dagen och jag var bara anmäld till 1m idag, red inte alls bra i den här klassen.. fick inte igång någon bra galopp och backade bara! till hinder 3 så satt jag och sov igen och märkte inte att hon flöt ut förbi, helt mitt fel igen! efter det fick jag upp lite bättre galopp! till hinder nr 5 fick man välja och hoppa bank eller hinder, och jag valde att hoppa banken så hon inte ens brydde sig om! :)
 
Eftersom 1.10 klassen efter skulle vara samma bana och jag tyckte inte hinderna var så höga så efteranmälde jag till avdelning B. Fick till en sjukt bra känsla, härliga språng och en härlig galopp. Tyvärr fick vi ner hinder nr 7, men placerade oss som 3a bland unghästarna :)
 
Är så nöjd över debuten, kunde inte ha känts bättre än vad det gjorde! :D
 
Till top