Frida Bergman

11 September

Permalink0
Fy vad jag har varit trött idag, blev lite kaos igår på jobbet och det kändes idag när jag började 6.45-15.30, hade ingen lust alls att åka och hoppträna men efter en timmes sömn så var det bara att gå ut och fixa hästen!
 
Och tur var väl det, för det gick verkligen kanon på träningen! om man bortser från att jag gjorde första avramlingen på ferran ;) Vi hoppade tre studs och på 1.10 ut, det tyckte hon va lite väl jobbigt så hon slog på en tvärnit och jag fick krama bommar och hinderstöd, fick sköna sår på ryggen men vad gör det när hon var en stjärna resten av träningen? :D Satte alla avstånd och fick en väldigt bra känsla :)
 
Nu ska jag slappa i soffan innan det är dags att sova, i morgon är jag ledig och startar upp med en dressyr träning!
 

Crazy horse med flygande ryttare ;)
Till top