Frida Bergman

16 September

Permalink0
Ledsen för noll uppdatering dom senaste dagarna men har bara inte haft ork att skriva något :p
 
Dom senaste dagarna så har jag börjat rida nasse mer, det går bara bättre och bättre och känns som jag hittar mer knappar :) Riktigt härlig är han, stora snyggingen!
Ferran går det bara bra med, dressyrträningen i fredags gick riktigt bra. Så roligt! Nu ska jag leta upp en dressyrsadel så kör vi till 100 % sen! :D
 
Idag har jag varit ledig och började dagen med picknick på Tjolöholms slott, så himla fint och underbart väder! När vi kom hem så red jag ut på nasse med Magda, sen avslutade vi en stund på banan. Riktigt fin kändes han i slutet :)
Sen red jag ut en sväng barbacka på ferran, så mysigt att galoppera fram på fältet, blir som 10 år igen ;)
 
 
Till top