Frida Bergman

2 april

Permalink0
Startade upp dagen med ett 7-16 pass på lundagården, ibland har jag nog en skruv lös.. Igår så gick jag av mitt pass på SSAB med natt och jobbade 16-21.30 extra på lunda och idag det här :p men pengar går åt! 
Men strunt samma, efter jobbet blev det middag hemma hos mamma och pappa med mormor, slängde i mig maten lite fort innan jag åkte till stallet. 

Först blev det att åka in till stan och tanka bussen och handla lite fika tills i morgon, sedan en barbacka tur i skogen och vårens först dusch för ferran :) Sofie var gullig och putsade under tiden, bästa hon alltså! 
Sen avslutade vi kvällen med Thai mat i sofies soffa framför en film, mycket hinner man med ibland ;)

Nu är det sov dags, i morgon är det tävling.. Men startar den 3dje klassen så får lite sovmorgon! :D


Haha snyggaste bilden från idag ;) 
Till top