Frida Bergman

Hej igen!

Permalink1

Som ni säkert har fattat så har jag haft arslet fullt rent ut sagt..
Vi har bott i vårt nya hus en vecka nu, och ännu en gång så hatar jag att flytta 😂 kan vara bland det värsta som finns, får innre stress av att bara se flyttkartonger vid det här lagat!!
Men annars känns det så himla bra, fattar ni hur Nice det är att vakna upp och kolla ut över havet? Dröm!
Vi har små fixat lite nu i veckan som att måla, lägga nytt golv och rensat som fan i trädgården 😄 skulle ni vilja se hur det ser ut genom en film kanske?

Till min älskade ferran då.. Kan lova att jag aldrig i mitt liv har vart en sån här dålig hästägare, hon har vilat nästan en månad nu, men försöker intala mig själv att det gör henne gott också!
Har inte haft tid eller någon som helst lust att rida, och lyssna på det här.. Har inte ens sug efter att shoppa häst saker, alltså det har väl aldrig hänt under hela mitt liv?

Men som sagt så ger jag det en chans till nu när jag ska flytta upp henne till ålberga igen, vilket kommer ske om ca 2 veckor! Annars så kommer hon faktiskt att säljas, hon är värd bättre och få vara någons nummer ett, vilket hon alltid har varit för mig.. Fram tills att livet tydligen gick vidare utan att jag märkte det riktigt!

Ne usch nu ska jag göra allt dör att få tillbaka suget!

#1 - - Claris:

Vi får peppa varandra att få tillbaka ditt sug igen ! Längtar tills ni är här ❤️

Till top