Frida Bergman

Ferran är nu även handikapphäst

Permalink0

Haha dags ridpass slutade i as garv för mig själv i skogen!

Red en sväng barbacka och efter en galopp i skogen så hade schabraket åkt så långt bak att jag var tvungen att hoppa av och rätta till det, sen kom ju det stora problemet - att komma upp igen! Ställde henne i en jätte brant backe och försökte kravla mig upp, men när jag halvt hängde där som en heffaklump så får ferran för sig att gå upp för backen, som lutade väldigt mycket och Heffaklumpen rullade av och ner i mossan, Hahaha måste ja sett så jävla roligt ut 😂 sen fick jag leta en bra stund efter en stor stubbe så jag kunde komma upp till slut, men snäll som hon är stod hon still och betade medan hennes feta matte försökte kravla sig upp för andra gången 🤣 

Så nu vet jag att hon skulle passa perfekt som handikapphäst också 😄👌🏻


Till top