Frida Bergman

Tisdag

min vardag Permalink0
Lilla skitungen har haft några sämre nätter nu och tycker att livet är as roligt vid 6 tiden, jag är mindre pigg då kan jag lova ;) 
Idag så var morfar/pappa snäll och var lite barnvakt medan jag var hos barnmorskan och satte in en spiral, inga fler syskon är på ett tag! ;) Efter det blev det lunch och kaffe också :)
 
Mamma var snäll och tog hand om ferran idag, visste inte om jag skulle känna av och må dåligt efter att ha satt in den, men det kändes knappt - skrämd i onödan som vanligt!
Så kvällen har vart väldigt lugn och skön, te framför en film med gusten och snart är det sovdags igen.
 
I morgon måste jag hoppa upp och rida lite, har ridit en gång på ca 2 - 3 veckor.. som sagt så gör jag nog rätt val. Och nu är det ännu jobbigare att åka dit och se henne, skulle helst bara vilja att det är över nu! För varje gång jag är där börjar jag tvivla på om jag har tagit rätt beslut.. Suck, dessa känslor alltså!
 
 
Livet var så mycket lättare här.. 
Till top