Frida Bergman

Söndag

min vardag Permalink0
Idag firar jag påsken med 12 timmar övertid, underbart eller hur? ;) men finns det ingen personal så får man ställa upp, och lite extra pengar säger jag aldrig nej till :)
Känner mig dock rätt seg, igår var vi på elmia hela dagen - kom hem vid halv 1 inatt!
Hugo var med hela dagen igår och han var sååå snäll, bästa lilla fjutten! Knappt ett ljud och bara så glad över att få vara med! Livet behöver ju faktiskt inte stanna upp för att man får barn, dom är väldigt flyttbara ;)
Och hör på det här, shoppade mer igår än vad jag gjorde på ghs, haha är det ett täcken på att jag snart är påväg helt över till bilsidan?
Hittade en raceoverall och nya skor att köra i, så det var faktiskt saker jag behövde 😄

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Till top