Frida Bergman

Tog mitt fötnuft till fånga.. igen!

min vardag Permalink0
En sak jag inte har skrivit eller sagt till så många var att jag var iväg förra veckan och tittade på en häst..
Dock så har jag tagit mitt förnuft till fånga igen och lagt den tanken på hyllan ett tag till, måste inse att jag tjänar alldeles för lite pengar för att ha råd med allt ;)
Jag och mamma var iaf iväg och tittade på en 1åring, eller snart blivande 2 åring.. Super trevlig med väldigt fin hoppstam, så det gjorde lite ont i hästhjärtat att tacka nej. Men som sagt så finns det fler hästar om något år eller så :) Nu får fokusen ligga på vårt nya hus som ska fixas i ordning! :D

Men jag ljuger om jag säger att jag inte är sugen, och är extra sugen på att köpa en 2 åring och ha som ett litet projekt, sen sälja när den är 4-5 år :) Men den som lever får se helt enkelt!
 
 
 
Oh världens finaste precis när jag hade köpt henne! <3
 
Till top