Frida Bergman

Saknaden börjar bli starkare och starkare

min vardag Permalink0
Nu börjar jag verkligen får abstinens efter en häst i mitt liv igen!
Snart 4 månader sen jag lämnade Ferran och det har vart skönt att vara utan, det sticker jag inte under stolen med. Men nu känner jag verkligen hur stor del det har vart i mitt liv och att det är något som fattas nu.
Det går inte riktigt att beskriva känslan, men jag känner mig inte hel.. Och det kanske inte är så konstigt när man har lagt nästan hela sitt liv i stallet och plötsligt försvinner det helt!
Och jag har ju inte riktigt hittat något annat att fylla den saknaden med, trodde ju att bilen verkligen var min "nya" grej men det blir inte samma sak. Jag kan inte åka dit själv en dag eller kväll och fixa, eller klart jag kan men jag förstår ju typ 2 % av allt på den.. Saknar att ha min helt egna tid! Nu har det nästan blivit så att jobbet har blivit min egen tid och det känns ju inte så jäkla uppiggande att ha det så! ;)
Men än vet jag inte om känslorna är här för att stanna eller om den här saknaden kommer att gå över, jag vet faktiskt inte nu.
 
 
 
 
Till top